Lévén, hogy elfogyott a PERMA-V modell feldolgozható eleme, és csak alsó tagozatos erősség feladatlapjaim vannak, ezért segítségül hívtam a Boldogságóra 10-14 éveseknek kézikönyvet és februárban kiválasztottam a Megküzdési stratégiákat. Megismerkedtünk a megküzdési módokkal, montázst készítettünk, képeket elemeztünk, könnyen elvégezhető stresszoldó technikákkal ismerkedtünk. Relaxáltuk, meditáltunk, tanultunk helyes légzést, ásítottunk, nevettünk, papírt téptünk, zenét hallgattunk, énekeltünk. Beszélgettünk rengeteget és megfigyeltük, kinek melyik stresszoldó technika a legmegfelelőbb. Kihez melyik áll közelebb. Játszottunk szituációs játékot, hogy a hétköznapok során felmerülő nehézséget okozó helyzeteket, ki hogyan próbálja, illetve próbálná megoldani. A korábban összetépkedett papírokat pedig felhasználtuk a Boldogság Világnapjához elkészített osztályterem előtti tér dekorálásához.